Teknik Destek Hizmetleri

Firmamız hem şirketler hem de ev kullanıcılarına yönelik bilgisayar ve notebook teknik servis hizmeti vermektedir. Teknik servis hizmetlerimiz, bilgisayarınızda oluşan donanımsal (Anakart, ekran kartı, monitör, harddiskin bozulması vb) yada yazılımsal (işletim sisteminin çökmesi-bozulması, virüs bulaşması, sisteminizin kararsız çalışması vb) gibi sorunların teknik servis ekibimiz tarafından yerinizde yada Yılbim Bilişim teknik servisinde tamiri, yenilenmesi, eski bilgisayarınız alınarak yerine yeni bir bilgisayar verilmesi (upgrade) gibi işlemleri kapsamaktadır.

Açıklama

Teknik Destek Hizmetleri

Firmamız hem şirketler hem de ev kullanıcılarına yönelik bilgisayar ve notebook teknik servis hizmeti vermektedir. Teknik servis hizmetlerimiz, bilgisayarınızda oluşan donanımsal (Anakart, ekran kartı, monitör, harddiskin bozulması vb) yada yazılımsal (işletim sisteminin çökmesi-bozulması, virüs bulaşması, sisteminizin kararsız çalışması vb) gibi sorunların teknik servis ekibimiz tarafından yerinizde yada Yılbim Bilişim teknik servisinde tamiri, yenilenmesi, eski bilgisayarınız alınarak yerine yeni bir bilgisayar verilmesi (upgrade) gibi işlemleri kapsamaktadır.

Markalı – markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz. Servis talep edilmesi durumunda saat 14:00’a kadar yapılan talepler aynı iş günü içerisinde, 14:00’dan sonra yapılan servis talepleri ertesi iş günü karşılanmaktadır.

Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir

İşletim sistemi kurulumu, güncellenmesi

Bilgilerinizin otomatik Cd-Dvd, External (Dış) usb harddisk vb kaynaklara yedeklenmesi ayarı

Donanım güncellemesi, upgrade işlemleri

Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı

IP telefon sistemleri kurulumu ve desteği

Firma bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu

Mevcut bilgi işlem teknolojilerinin bakım, destek ve yönetim hizmetleri

Notebook tamiri

Yazıcı tamiri

Monitör tamiri

Virüs taraması ve program güncellemeleri

TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ

Teknik Servisimizde hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.

Servise getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis’e kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan ürün müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.

İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CDsi veya disketi v.b.) tam olmadan iade alınmamaktadır.

Teknik Servis Bakım-Onarım Bölümü arızalı olarak gelen ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Serviste teslim edecektir.

Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve modemler anti-statik poşetler içerisinde Teknik Servise getirilmediği takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.

Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Serviste arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.

Garanti dahilindeki arızalı ürünlerin parçaları ücretsiz değiştirilir ve işçilik bedeli alınmaz.

Teknik Servise arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.

Arızalı olarak getirilen ve Teknik Serviste bakımı yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir

Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı olarak kabul edilecektir.

Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.

Teknik Servislere müşteri bilgisayarları, Teknik Servis bedeli tahsil edilerek alınır.

Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.

Teknik Servise getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.

İncelemeler

Henüz yorum yapılmadı.

“Teknik Destek Hizmetleri” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Netsis Ürünler

Tel: 0 (232) 343 48 49