22 Ekim 2016

Web Dizayn

web_tasarim
Web sitesinin bir ekran görüntüsünden öte en ekonomik pazarlama ve satış silahı olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz.
Bu yüzden web sitenizi tasarlarken Ritsa kriterlerinden oluşan bir şablonu asla elimizden düşürmeyiz. Tasarım sırasında kullandığımız tek klişe işte bu şablondur.
Ritsa kriterleri
+ Görselde maksimum farklılık ve kışkırtıcılık
+ Sayfanın hızlı açılması
+ İçeriğinin anlaşılır olması
+ Tasarımın ve içeriğin kurumsal kimliğe uygun olması
+ Tasarımın müşterinin beklentilerine cevap vermesi
+ Web sitesi içerisinde ziyaretçinin bilgiye en kısa zamanda ulaşması

eticaret
Web Tasarımı Süreci
+ İhtiyaçlarınızı ve web sitesinden beklentilerinizi öğreniriz.
+ Dökümanlarınızı inceler ve kurumsal kimliğiniz ile ilgili bilgi ediniriz.
+ Sektörel analiz yapar ve site içeriğini oluştururuz.
+ Web sitesinin site haritasını çıkarırız.
+ Kullanılacak olan yazılı ve görsel malzemeler derlenip tarafımıza iletilir.
+ Ve tasarım başlar!
+ Ana sayfa ve 1 arka sayfa çalışması yapar, beğeninize sunarız.
+ Eleştirilerinizi alırız
+ Ana sayfa ve arka sayfa onayını aldıktan sonra siteyi tamamlarız.
+ Sonra site internette yayınlanır ve arama motorlarına kayıt yapılır.
+ Site internette yayınlandıktan sonra müşterimiz ile yapacağımız
anlaşma sonucunda güncelleme ve yeni sayfa eklemesi yaparız.